خدمات ترخیص کالا به چه صورتی انجام می‌شود؟

ترخیص کالا

خدمات ترخیص کالا به چه صورتی انجام می‌شود؟

مهم‌ترین فرآیند در زمینه واردات کالا، ترخیص کالا از گمرک می‌باشد. چگونگی این فرآیند به قوانین و مقررات هر کشور بستگی داشته و همچنین شامل سلسله مراتب گوناگونی می‌شود. در ارتباط با این فرآیند مهم همواره لازم است تا با خدمات ترخیص کالا که توسط شرکت ستاره تجارت آسان انجام می‌شود، آشنا گردید. در صورت عدم شناخت دقیق مراحل ترخیص کالا از گمرک، کالای شما به عنوان قاچاق شمرده شده و درنتیجه خسارت و ضررهای مالی و اعتباری برای شما بوجود خواهد آمد.

انواع ترخیص کالا

 برای هر تاجری شناخت کلیه قوانین و مقررات در خصوص کالاهای وارداتی و همچنین چگونگی مراحل ترخیص کالا امری مهم و پرفایده محسوب می‌گردد. امروزه با توجه به مشغله کاری بهتر است تا برای اطمینان بیشتر تمامی مراحل ترخیص کالا را به شرکت‌های فعال در این زمینه بسپارید. مشورت گرفتن از شرکت ستاره تجارت آسان سبب می‌شود تا مراحل ترخیص کالای خود را به راحت‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن انجام دهید.

مراحل ترخیص کالا از گمرک

مراحل واردات کالا در هر کشوری یک فعالیت مهم اقتصادی به شمار آمده و هر تاجر و بازرگانی بهتر است تا برای موفقیت در تجارت خود با این روند آشنا باشد. از طرفی وجود هرگونه بی‌دقتی سبب می‌شود که کالای وارداتی شما به عنوان قاچاق شناخته گردد، درنتیجه این موضوع می‌تواند نتایج ناگواری برای شما بوجود بیاورد.

خدمات ترخیص کالا

در حقیقت مراحل ترخیص کالا امری مهم در زمینه تجارت بین المللی می‌باشد که نیاز است بازرگانان در این حوزه از دانش بالایی برخوردار باشند. اما شما با سپردن این امر به شرکت ستاره تجارت آسان می‌توانید از تمامی خدماتی که برای ترخیص کالا ارائه می‌شود، بهره‌مند گردید.

بطور کلی خدمات ترخیص کالا را می‌توانیم به صورت زیر دسته‌بندی نماییم:

  • دریافت پرفرما و پکینگ لیست
  • اخذ مجوز ثبت سفارش بازرگانی
  • بیمه نمودن کالا هماهنگی برای بازرسی در مبداء و مقصد
  • تشکیل پرونده به منظور تخصیص ارز و حواله بانکی
  • ارتباط با شرکت حمل و نقل بین المللی
  • دریافت سندهای حمل از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی
  • تکمیل اسناد و تشکیل پرونده
  • تنظیم پیش‌نویس دور اظهاری
  • بررسی و تایید بوسیله کارشناس فنی گمرکی و بازرگانی
  • دور اظهاری واردات

شرایط لازم

از موارد ضروری که برای ترخیص کالا باید در نظر داشته باشید، اخذ مجوزهای لازم برای این کار می‌باشد. در واقع علاوه بر تهیه اسناد و مدارک ضروری گمرک که برای حمل و نقل نیاز است، به یک سری مجوزهایی نیاز دارید که نشان دهد انتقالات تجاری شما به شیوه قانونی در حال انجام می‌باشند.

تاجرهای فعال و با سابقه در حوزه تجارت‌های بین المللی با تمامی مراحل ترخیص کالا آشنایی دارند، اما با این وجود بهتر است تا این امر را به یک شرکت معتبر سپرده تا کارها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

خدمات ترخیص کالا توسط شرکت معتبر

شرکت ستاره تجارت آسان به عنوان ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا یکی از معتبرترین مجموعه‌های خدماتی در زمینه ترخیص کالا است. این شرکت طی سال‌ها فعالیت مستمر توانسته خدمات ترخیص کالا و مشاوره بازرگانی معتبرترین شرکت‌های تجاری را بر عهده بگیرد. برای بهره‌مندی از خدمات مجموعه، با ما تماس بگیرید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X