شرایط صادرت خرما به ترکیه

صادرات خرما به ترکیه

شرایط صادرت خرما به ترکیه

در سال‌‌های اخیر صادرات خرما به ترکیه مورد توجه بازرگانان زیادی قرار گرفته است. روابط خوب سیاسی بین دو کشور ایران و ترکیه موجب شده تا شرایط صادرات خرما به این کشور هموارتر شود. کشور ترکیه با جمعیت 80 میلیونی‌اش که اکثر افراد آن مسلمان هستند، یکی از بازارهای مناسب برای صادرات خرما محسوب شده و میانگین مصرف خرما در این کشور نیز بالا است و این موضوع سبب شده تا سالانه با پیگیری در گمرک ایران مقادیر زیادی خرما از کشورهای دیگر به ترکیه وارد شود.

صادرات خرما به ترکیه

با توجه به تولید انواع خرمای صادراتی در کشور ایران و همسایگی ترکیه، سهم ایران 30 درصد است که با برنامه‌ریزی بهتر می‌توان به این میزان افزود.

مانند دیگر کشورهای اسلامی، مصرف خرما در ترکیه پیش از ماه رمضان به بالاترین میزان خود رسیده و فرصت خوبی برای تجار فراهم می‌شود تا با حضور در بازارهای ترکیه سهمی از این موضوع به دست آورند.

مجموعه ستاره تجارت آسان می‌تواند در زمینه روند صادرات خرما به ترکیه، بازرگانان عزیز را راهنمایی کند.

روند صادرات خرما به ترکیه چگونه انجام می‌شود؟

ترکیه از لحاظ جغرافیایی دروازه ورود به اروپا می‌باشد و این کشور بطور متوسط سالانه 16000 تن خرما از سراسر دنیا وارد می‌کند.

شرکت ستاره تجارت آسان با سابقه درخشان خود در امور صادرات و آشنایی با تمام قوانین و همینطور بازار خرما در این کشور، می‌تواند شرایط لازم را برای کلیه اقدامات صادرات، برای بازرگانان محترم فراهم نماید.

برای صادرات خرما ابتدا باید یک فروشنده معتبر پیدا کنید و در ادامه سود تجارت شما باید مشخص شود. بنابراین بهتر است همواره با شرکت ستاره تجارت آسان در ارتباط باشید.

صادرات خرما به ترکیه

مراحل صادرات خرما

بهتر است قبل از تصمیم برای صادرات هر کالایی، اطلاعات مفیدی از بازار کشور مقصد به دست آورید. وقتی اطلاعات کامل شد بایستی به دنبال خریدار و شرکت‌های وارد کننده کالا در کشور مقصد باشید.

خوشبختانه شرکت ستاره تجارت آسان با سال‌ها سابقه‌ی درخشان خود توانسته پاسخگوی سوالات و ابهامات تجار باشد.

لازم به ذکر است که قوانین و شرایط مربوط به صادرات و واردات کالاهای مختلف با هم متفاوت بوده و در زمان عقد قرارداد با کشور خریدار باید از شرایط فروش محصول‌تان اطمینان حاصل نمایید.

برای صادرات خرما به ترکیه باید نسبت به دریافت مجوز صادرات خرما اقدام کرده و برای دریافت این مجوز لازم است تا کارت بازرگانی و گواهی سلامت و بهداشت داشته باشید.

البته در هنگام اخذ مجوز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که در این صورت شرکت ستاره تجارت آسان می‌تواند این مسیر را برای شما هموار کند.

برای صادرات خرما لازم است تا از بسته‌بندی‌های مناسبی استفاده کنید. زیرا بسته‌بندی مناسب در فروش کالا تاثیرگذار بوده و می‌تواند به حفظ و ماندگاری بهتر خرما نیز کمک نماید.

و درنهایت …

مجموعه ستاره تجارت آسان آماده‌ی خدمت‌رسانی به بازرگانان عزیز در زمینه صادرات خرما به ترکیه می‌باشد. برای بهره‌مند شدن از خدمات این مجموعه می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X