خدمات ترخیص و صادرات پارکت چوبی

صادرات پارکت چوبی

خدمات ترخیص و صادرات پارکت چوبی

صادرات پارکت چوبی طی سال‌های گذشته و ازدیاد جمعیت و فرستادن پارکت چوبی جزو پراهمیت‌ترین مسائل امروزی شده است. بر حسب تقاضای بسیار مشتریان داخلی و خارجی تولید کنندگان جهت برطرف نمودن نیازهای آن‌ها به واردات و صادرات انواع پارکت‌های چوبی مشغول شدند تا اندازه‌ای بتوانند معضلات شهروندان را کاهش دهند. امتیازات بارز پارکت چوبی موجب شده در تمام اماکن عمومی و مخصوصا منازل بازخورد بالایی داشته باشد. جهت دریافت مشاوره بازرگانی برای صادرات یا واردات پارکت چوبی می‌توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

فرآیند صادرات پارکت چوبی

پروسه صادرات انواع پارکت چوبی یکی از موضوعاتی می‌باشد که در حال حاضر تبدیل به مهم‌ترین چالش‌های اخیر شده است.

به این صورت که ارسال اجناس به سایر کشورها از زمان‌های خیلی قدیم مورد توجه بازرگانان قرار گرفته بود.

روند ارسال انواع پارکت چوبی به صورت مرحله‌ای بوده و مانند هر فعالیت تجاری و اقتصادی نیازمند رعایت یک سری قوانین است و افزون بر آن با کاربرد فناوری جدید تجارت می‌توان در بازارهای خارجی بازتاب خوبی بدست آورده و به کامیابی رسید.

مراحل ارسال پارکت چوبی

فرآیند ارسال پارکت چوبی مراحل مختلفی دارد که یکی از این مراحل شناخت بازار در کشورهای همسایه است.

یکی از کشورهایی که از این صنعت استفاده می‌کند، کشور عراق است که به علت مشکلات اقتصادی و جنگ در زمینه‌ی تولید پارکت چوبی فعالیت نداشته و به همین جهت از ارسال پارکت چوبی توسط ایران بهره می‌برد.

از این رو عراق بازار مفیدی برای واردات و صادرات کالاهای نظیر پارکت چوبی را دارد.

صادرات پارکت چوبی

کیفیت صادرات پارکت

کیفیت برای ارسال پارکت چوبی جزو مواردی می‌باشد که در کل کشورها مورد لحاظ قرار می‌گیرد.

به همین دلیل تولید کنندگان تلاش نموده‌اند تا در تولید پارکت چوبی و فرستادن آن از دستگاه‌ها و ابزار نوین و به‌روز استفاده کرده و پارکت چوبی را با کیفیتِ مرغوب به بازار صادر کنند تا موافقت مشتریان داخلی و خارجی را بدست آورند.

شرکت‌های تولید کننده با رعایت همه اصول دستورالعمل داخل و خارج و همچنین دستگاه‌های مجهز، پایداری محصول خود را روز به روز ارتقا می‌دهند.

وجه تمایز صادرات قانونی با قاچاق

واردات و صادرات تمامی کالاها از جمله پارکت چوبی هنگامی به شکل قانونی انجام می‌‌شود که این کار به واسطه‌ی گمرکات کشور صورت گیرد.

در واقع تفاوت صادرات قانونی با قاچاق اجناس در این است که در واردات و صادرات، کالا قطعا از دروازه‌ی گمرک رد می‌شود، در حالی که در قاچاق، کالا از گمرک وارد یا خارج نشده، بلکه به صورت غیر قانونی از مرزهای کشور انتقال می‌یابند.

به همین خاطر اگر قصد دارید به عنوان یک تاجر حرفه‌ای در حیطه‌ی واردات و صادرات پارکت چوبی معرفی شوید، واجب است که از طریق گمرک اقدام نمایید.

وضعیت ایران در صادرات پارکت

ایران در بحث ارسال پارکت یکی از بهترین‌ جایگاه صادرکنندگان پارکت چوبی و رتبه پنجم را نیز در میان کشورهای خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

سخن پایانی

کارشناسان شرکت ستاره تجارت آسان با توسعه‌ی حرفه‌ای پرسنل به طور پیوسته آماده خدمت‌رسانی به شما تجار عزیز در زمینه اخذ مجوزهای لازم جهت صادرات انواع پارکت‌های چوبی هستند.

متخصصین این مرکز تمام تلاش خود را می‌نمایند تا بهترین خدمات را ارائه کنند، تنها کافی‌ست جهت بهره‌مند شدن از خدمات فوق‌العاده‌ی این مجموعه با ما در تماس باشید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X