چگونگی شرایط واردات خمیر کاغذ

واردات خمیر کاغذ

چگونگی شرایط واردات خمیر کاغذ

در طی سال‌های گذشته به علت اهمیت کاربرد کاغذ و مقوا در صنایع گوناگون، میزان واردات خمیر کاغذ به کشور ما توسعه چشمگیری یافته است. انواع کاغذ به عنوان صفحه‌های انعطاف پذیر دارای کاربردهای بسیاری در نوشت افزار، چاپ، بسته بندی و برخی از پروسه‌های صنعتی و ساختمانی می‌باشد. سیاست گذاری‌های بزرگ برای حفاظت از منابع طبیعی موجب شدند تا میزان وارد کردن این کالاها بیشتر از میزان تولید داخلی باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به نحوه وارد کردن خمیر کاغذ و تعیین تعرفه و ارزش کالا بپردازیم.

مواد تشکیل دهنده خمیر کاغذ

خمیر کاغذ وارداتی ماده‌ای نرم و خمیری است که از سلولز چوب به دست آمده و از درختان مخروطی جهت به دست آوردن خمیر چوب استفاده می‌‌شود.

درختان مخروطی فیبرهای سلولزی طویل‌تری دارند و کاغذهای تولید شده از این خمیر چوب قوی‌تر هستند.

برای ساخت و واردات خمیر کاغذ از چوب نرم یا سافت وود و چوب سخت یا هارد وود استفاده می‌گردد. درختان چوب نرم نظیر کاج و شوکران و درختان چوب سخت مثل اکالیپتوس و صنوبر را می‌توان نام برد.

انواع خمیر کاغذ

خمیر الیاف کوتاه و خمیر الیاف بلند از مواد تشکیل دهنده این محصول وارداتی هستند. ضد عفونی کننده‌ها، مواد پر کننده و همچنین مواد افزایش دهنده مقاومت کاغذ، از سایر مواد تشکیل دهنده خمیر کاغذ هستند.

مواد افزودنی و مواد تشکیل دهنده این محصول، با درصد مشخص و از پیش تعیین شده در مخزن دستگاه پالپر با هم مخلوط می‌گردند.

در نهایت در چست‌های موجود در دستگاه ذخیره شده و خمیر پیش از رسیدن به دستگاه کاغذ از دستگاه ری فایندر، برای تصفیه شدن و رشته رشته شدن عبور می‌کند.

واردات خمیر کاغذ با توجه به نیاز بازار داخلی مستقیما و به صورت کاملا تخصصی، توسط شرکت بازرگانی ستاره تجارت آسان عرضه می‌‌گردد.

واردات خمیر کاغذ

خمیرهای سافت وود و خمیرهای هارد وود

واردات خمیر کاغذ از نظر ماده اولیه در تولید و ساخت به دو دسته خمیرهای سافت وود و خمیرهای هارد وود تقسیم می‌گردند.

اما اگر بخواهیم این اجناس را از نظر روند تولید دسته بندی نماییم به 4 دسته‌ی مکانیکی، شیمیایی، گرمایی-مکانیکی و نیمه مکانیکی-نیمه شیمیایی تقسیم شده و افزون بر آن، خمیر کاغذ به دو دسته‌ی سفید شده و سفید نشده و دو دسته‌ی دیگر درمان شده و درمان نشده نیز مجزا می‌شود.

واردات خمیر کاغذ

هر کدام از انواع خمیر کاغذ در ساخت یک نوع کاغذ بخصوص کاربرد دارد. از این محصول برای تولید کاغذهای تحریر، کاغذ گلاسه، کاغذ استروک، انواع مقوای بسته بندی و محصولات سلولزی نیز استفاده می‌گردد.

علاوه بر آن، خمیر کاغذ بهداشتی در تولید انواع پوشاک بچه، پوشک بزرگسال، دستمال کاغذی، دستمال توالت و سایر محصولات مشابه کاربرد فراوانی نیز دارد.

و در نهایت

شرکت ستاره تجارت آسان با حمایت تجار عزیز جهت سلامت جسمانی جامعه با کمک به کارخانه‌های تولید کارتن مخصوص داروها و لوازم بهداشتی نیز تاکنون توانسته موجب افزایش چشمگیر واردات خمیر کاغذ به کشور ما شود.

شرکت ستاره تجارت آسان تمام تلاش خود را نموده تا با همراهی بازرگانان محترم، کمک بزرگی به منظور وارد کردن این محصولات جهت نیازمندی‌های صنعت چاپ وارداتی را فراهم آورد.

کارشناسان ما همواره پاسخگوی تمام سوالات تجار عزیز بوده و به صورت 24 ساعته خدمات این شرکت را پشتیانی می‌نمایند.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X