نکاتی مهم در صادرات ویتامین‌ دامی

صادرات ویتامین دامی

نکاتی مهم در صادرات ویتامین‌ دامی

امروز قصد داریم به صادرات ویتامین دامی بپردازیم. ویتامین دامی، یک مکمل جهت رشد و نمو بهتر حیوانات دامی بوده و می‌تواند سبب رشد عضلات در دام‌ها و افزایش تولید شیر در گاو‌های شیری شود. ویتامین‌های دامی می‌توانند باعث بازدهی بهتر در صنعت دامپروری شود و هزینه های مصرفی این صنعت را تا حدودی بر طرف سازد. این محصول جزء جدایی ناپذیر صنعت دامپروری می‌باشد. در صورت نیاز به خدمات ترخیص کالا برای صادرات ویتامین دامی روی لینک مربوطه کلیک کنید.

در واقع ویتامین دامی یک ماده غذایی جهت رشد بهتر دام معرفی می‌شود که از فیبر و پروتئین بالایی ساخته شده است. ایران توانسته ویتامین‌های دامی مطلوبی تولید کند که علاوه بر رفع نیاز دامداران داخلی می‌توان این ویتامین‌ها را به آسانی صادر نمود. صادرات این نوع مکمل ها می‌تواند برای کشور سود زیادی داشته باشد. پس اگر، علاقه‌مند به صادرات این محصول هستید همراه ما باشید.

انواع مکمل های دامی برای صادرات

صادرات ویتامین دامی به کشور‌های دیگر می‌تواند بنا‌بر نوع آن متفاوت باشد. به ویتامین‌های دامی کنسانتره دامی نیز می‌گویند که شامل پودر صدف، جوش شیرین، دی کلسیم فسفات، نمک طعام و سنگ آهک است و موادی مانند روی و منگنز هم هستند که در کنسانتره دامی کاربرد چندانی ندارند .

باید توجه داشته باشید که میزان مصرف مقدار این محصول برای همه حیوانات به یک شکل نمی‌باشد و برای مصرف آن باید به نوع دام، وزن و جثه دام توجه زیادی کرد. مکمل‌های دامی که صادر می‌گردد شامل: کولین، آمینواسید‌ها، نیاسین، پروبیوتیک‌ها، یونوفر‌ها، بافر‌ها، اسید‌‌های چرب و مکمل‌های دامی مولتی ویتامین می‌شود.

کدام کشور‌ها برای صادرات این محصول مناسب‌اند؟

امروزه در کشور ما، 317 قلم داروی دامی تولید می‌شود که پنچ نوع آنتی بیوتیک و سه نوع مولتی ویتامین دامی ممنوعیت ثبت سفارش دارند. کشور‌های حوزه‌ی خلیج فارس مانند عراق علاقه زیادی به واردات این محصول دارد. صادرات ویتامین‌ دامی می‌تواند به کشور‌های شرق آسیا نیز صورت بگیرد. با اینکه امارات یکی از کشور‌های بزرگ در حوزه صادرات مکمل های دامی تلقی می‌گردد ولی ایران نیز می‌تواند در بازار این محصول سهم بالایی داشته باشد.

صادرات ویتامین دامی

قیمت عرضه مکمل های دامی برای صادرات

یکی از نکاتی که در صادرات ویتامین‌ دامی دخیل ‌می‌باشد، قیمت گذاری صحیح این محصول است که بیشتر، مکمل‌های دامی بر اساس میزان کیفیتشان قیمت گذاری می‌شوند. برند نیز از عوامل مهم قیمت گذاری ویتامین‌های دامی تلقی ‌می‌گردد هرچه برند محصول محبوب‌تر باشد مکمل گران‌تر است.

ممکن است تحریم‌های خارجی نیز بر روی قیمت گذاری نهایی محصولات دامی تاثیرگذار باشند. امروزه که کشور دچار تحریم‌های اقتصادی شده است سهم واردات این محصول تا‌ حدی کاهش داشته که می توان مکمل‌ها و ویتامین‌های دامی ساخت کشور را با انواع خارجی آن جایگزین نمود.

در پایان اگر …

علاقه‌مند به صادرات انواع مکمل‌ها و مولتی ویتامین‌ها به خارج از کشور هستید و در این امر کمی سردرگم شده‌اید نگران نباشید، شرکت ستاره تجارت آسان راهنمای مناسبی برای شما تاجران عزیز است. این شرکت با داشتن سال‌ها تجربه در خصوص امر واردات و صادرات کالا‌های مختلف، می‌تواند شما تجار گران قدر را یاری کند.

پس اگر مایل به صادرات ویتامین‌‌ دامی هستید ‌می‌توانید از مشاوره کادر مجرب ما بهره‌مند شوید برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‎توانید با ما تماس بگیرید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X