هر آنچه که باید در مورد صادرات ترمو بدانید

صادرات ترمو

هر آنچه که باید در مورد صادرات ترمو بدانید

در این مقاله قصد داریم در مورد صادرات ترمو صحبت کنیم. چوب ترمو یا ترمووود یکی از محصولت اصلی کشور فنلاند است که از درخت کاج تهیه می‌شود. ترمو با روشی خاص تولید می‌گردد که نسبت به چوب‌های دیگر از استحکام بیشتری برخوردار است. باید بدانید در ساخت ترمو از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود، بنابراین چوب ترمو می‌تواند در برابر انواع موریانه‌ها، ساس‌ها و حشرات موذی دیگر بسیار مقاوم باشد. یکی دیگر از مزایای چوب ترمو این است که این چوب‌ می‌تواند تا سالیان دراز رنگ خود را حفظ کند و رنگ خود را از دست ندهد. با اینکه این محصول در اروپا تولید می‌شود ولی کشور ما نیز کار تولید و صادرات این محصول را آغاز کرده و چوب ترمو ساخت داخل ‌امکان رقابت با رقبای اروپایی خود را دارد. صادرات این محصول فرصت مناسبی برای ارز‌ آوری کشور ایجاد ‌می کند. پس اگر شما نیز علاقه‌مند به صادرات این محصول و تعیین تعرفه و ارزش کالا می باشید در ادامه با ما همراه شوید.

کاربرد ترمو صادراتی و مزایای آن

دلایل بسیار زیادی برای صادرات ترمو و کاربرد آن در خصوص کار زیبایی ساختمان وجود دارد. چوب ترمو می‌تواند به نمای ساختمان جانی دوباره ببخشد و آن را زیبا‌تر کند. همچنین؛ این چوب می‌تواند در نمای داخلی یا دکوراسیون استفاده شود. به طور کلی چوب ترموو می‌تواند در کف و کفپوش، دیوارپوش، پله و نرده‌ها، در و پنچره و قسمت‌های دیگر ساختمان کاربرد بسیاری داشته باشد.

چوب ترمو به دلیل زیبایی، می‌تواند حس آرامش و طبیعی بودن را به ما منتقل کند. با استفاده از این چوب محیط منزل گرم‌تر و زیبا‌تر جلوه ‌می کند. این چوب مزایای دیگری مانند: سبکی، عایق صدا بودن، ضد حریق بودن، نصب آسان، انعطاف پذیری بالا، دوام بالا، مقاومت در برابر حشرات مهاجم مانند موریانه و حفظ رطوبت محیط را داراست.

صادرات ترمو

صادرات ترمو در ایران

تکنولوژی تولید و صادرات ترمو هم اکنون تنها در اختیار 15 کشور می‌باشد که ایران نیز جزء این کشور‌هاست. ایران توانایی تولید این محصول را هم برای داخل و هم صادرات دارد. بیشترین کشور‌هایی که ایران به آن‌ها ترموو صادر ‌می کنند شامل کشور‌‌های خاورمیانه می‌شود. در واقع تکنولوژی تولید این محصول از فلاند به کشور وارد شده و این دو کشور قرار داد‌های همکاری بلند مدت زیادی در خصوص تولید ترمو با یک دیگر تنظیم نموده‌اند. با ملی شدن این تکنولوژی در کشور، ایران امکان بی‌نیازی از واردات چوب ترمو را دارد. لازم به ذکر است که کیفیت چوب ترمو یا ترمووود داخل همانند، نمونه‌‌های خارجی آن در فلاند می‌باشد. تولید چوب ترمو یک فرصت مناسب برای اشتغال بسیاری از افراد کشور در خصوص تولید صنایع چوبی تلقی می‌گردد.

در پایان …

اگر علاقه‌مند به صادرات ترمو هستید و دوست دارید که درمورد صادرات چوب ترمو اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید جهت مشاوره‌ با کارشناسان مجرب شرکت ستاره تجارت آسان همراه شوید. صادرات این محصول به دلیل بازار گسترده و نیاز کشور‌های همسایه می‌تواند فرصت خوبی برای شما تاجران عزیز باشد. کارشناسان با تجربه ما شما را در تمام مراحل صادرات این محصول راهنمایی کرده و شما تاجران گرامی می‌توانید در خصوص صدور مجوز‌های لازم به تیم ما اعتماد کنید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X