صادرات کالا به دبی

صادرات کالا به دبی

صادرات کالا به دبی

در این مقاله به صادرات کالا به دبی خواهیم پرداخت. دبی شهری کوچک است که در کشور امارات متحده عربی در حاشیه‌ی خلیج فارس قرار گرفته و به عنوان کشوری ثروتمند شناخته می‌شود. صادرات کالا به این شهر به طور کلی یکی از پرسودترین فعالیت‌های بازرگانی ممکن تلقی می‌گردد.

البته باید گفت که صادرات به دبی آسان نیست و باید قوانین صادرات کالا به این شهر را رعایت کرد. اگر قصد صادرات کالا به این شهر را دارید باید تمامی قوانین بازرگانی آن را بدانید تا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی صادرات کالا به این شهر، لطفا در ادامه این مقاله با همراه شوید.

قوانین گمرکی در صادرات کالا به دبی

برای صادرات کالا به دبی باید کمی از قوانین گمرکی این شهر را هم بدانید. بیشتر صادرات کالا به این شهر از طریق شرکت‌های بازرگانی که در دبی مستقر هستند انجام می‌شود، بنابراین باید با یک شرکت بازرگانی در دبی برای امور بازرگانی قرارداد بست ولی می‌توان به صورت مستقل هم به دبی کالا صادر نمود. از قوانین مهمی که در هنگام صادرات کالا به این شهر باید آن را رعایت کرد، ارسال کد برای واردکننده و یا صادرکننده‌ی کالاست که در هنگام صدرو کالا به امارات امری بسیار مهم می‌باشد.

صادرات کالا به دوبی

همچنین گمرک‌های اماراتی حساسیت خاصی در تطبیق داشتن کالای وارد شده به امارات با کالایی که در پروانه‌ی واردات و یا صادرات ثبت شده است دارند و نکته‌ی مهم بعدی وارد شدن کالای مورد نظر به این کشور در طی حداکثر 72 ساعت بعد از ورود است که باید به مقصد نهایی خود طبق محدودیت زمانی برسد. تمامی کالا‌های وارداتی به دبی باید عوارض کمرگی را دریافت کنند.

برخی از مدارک مورد نیاز برای صادرات کالا به این شهر

برای اینکه بتوانید صادرات کالا به دبی را به راحتی انجام دهید باید مدارکی که ذکر می‌شود را تهیه کنید. این مدارک شامل: بارنامه‌ی کالا، گواهی مبدا کالا، پروفرما، پکینگ لیست یا لیست عدل بندی کالا، بیمه‌ نامه‌، گواهی بازرسی کالا می‌شود.

باید اعلام کنیم که ارائه‌ی مدارک فوق ممکن است برای کالا‌های مختلف متفاوت باشند پس پیش از اقدام برای صادرات کالا به این کشور قوانین گمرکی را باید به خوبی مطالعه کنید. قوانین گمرکی در دبی زیاد پیچیده نیستند ولی در هر صورت برای ترخیص کالای خود از گمرک این شهر باید مدارک ذکر شده را اخذ کنید.

بهترین کالا‌های صادراتی به دبی کدام اقلام‌اند؟

پیش از صادرات کالا به دبی بهتر است پرسود‌ترین محصولات صادراتی به دبی را بشناسید، از این رو این محصولات را می‌توان به دو دسته‌ی محصولات کشاورزی و صنعتی طبقه بندی کرد. پرسودترین کالا‌های صادراتی به دبی شامل: زعفران، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، انواع سنگ‌های معدنی، خشکبار، انواع میوه، آهن و فولاد، مشقات نفتی، سبزیجات، انواع فرش و گلیم، آلوئه‌ورا، عسل، مصالح ساختمانی و صنایع دستی می‌باشد.

صادرات کالا به دوبی

سخن پایانی

اگر علاقه‌مند به صادرات کالا به دبی هستید می‌توانید هم اکنون از مشاوره‌ی شرکت ستاره تجارت آسان بهر‌مند شوید. شرکت ما با داشتن کادری مجرب از کارشناسان و مشاورین با تجربه شما را در تمامی مراحل صادرات کالا همیاری خواهند کرد. برای همکاری با ما کافیست با شماره‌‎های شرکت تماس بگیرید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X