واردات کالا از روسیه

واردات کالا از روسیه

واردات کالا از روسیه

امروزه بسیاری از تجار ایرانی مایل‌اند که با واردات کالا از روسیه بیشتر آشنا شوند. کشور ما نه تنها در بخش صادرات کالا پیشرو است، بلکه در بخش واردات کالا از کشور‌های مختلف نیز رشد بسیار زیادی در سال‌های اخیر داشته که می‌توان این رشد را برای تجار بسیار خوب دانست.

محصولات مختلفی از سایر کشور‌های همسایه نظیر محصولات لبنی و پروتئینی، کشاورزی، لوازم الکترونیکی و محصولات دارویی به کشورمان وارد می‌شود که این محصولات در کشور نقش اساسی دارند. در میان کشور‌های واردکننده، کشور روسیه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت زیرا محصولات گوناگونی به طور عمده از این کشور وارد ایران می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات کالا‌های مختلف از کشور روسیه، لطفا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

واردات کالا از روسیه

چرا واردات کالا از روسیه برای تجار ایرانی انتخاب مناسبی است؟

از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود واردات کالا از روسیه برای تجار ایرانی مناسب باشد می‌توان به کیفیت کالا‌هایی روسی اشاره کرد. در واقع روسیه برای تولید محصولات خود از استاندارد‌های جهانی تبعیت می‌کند و قیمت محصولاتش نیز به نسبت کالا‌های سایر نقاط دنیا بسیار ارزان‌تر است.

قیمت کالا‌های روسی باعث شده که محصولات این کشور از لحاظ تجاری برای تجار خارجی صرفه اقتصادی بسیار خوبی به ارمغان بیاورد. یکی دیگر از دلایلی که این بازار را برای تجار ایرانی بسیار مناسب ساخته، تداوم و وجود یک تجارت دائمی میان ایران و روسیه است. معاملاتی که میان این دو کشور صورت می‌گیرد هم برای تجار روس و هم برای تجار ایرانی مطلوب خواهد بود.

چه کالاهای برای واردات از روسیه مناسب‌ می‌باشند؟

ایران و سایر کشور‌های جهان همواره خواهان واردات کالا از روسیه هستند، ولی میزان واردات و نوع اقلام وارداتی با یک دیگر متفاوت می‌باشند. هر چیزی که سایر کشور‌ها تمایل به خریدش را داشته باشند در روسیه وجود دارد و می‌توان آن را با قیمتی مناسب خریداری نمود. کالاهای مهم وارداتی روسیه به ایران شامل اقلام زیر است.

  • انواع گوشت قرمز مخصوصا گوشت گوسفندی و لاشه گوشت
  • جو و ذرت دامی
  • انواع حبوبات
  • دی اکسید تیتانیوم
  • کلرید پتاسیم مخصوص چاه نفت
  • دستگاه ناوتکس و قطعات آن
  • تجهیزات فلزی و صنعتی
  • قطعات مهم نیروگاه‌های اتمی

واردات کالا از روسیه

روش‌های حمل و نقل کالا

از بهترین روش‌های حمل و نقل برای واردات کالا از روسیه می‌توان به حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد. مسیر‌های مهم این حمل و نقل از طریق کشور آذربایجان است. حمل و نقل دریایی نیز گزینه مطلوب بعدی برای واردات اقلام مختلف خواهد بود.

تجار می‌تواند با استفاده از کانتینر‌های بزرگ، به صورت عمده اقدام به واردات کالا‌های مختلف کنند. بیشترین حجم واردات این اقلام از بنادر امیرآباد و بندر انزلی صورت می‌گیرید. حمل و نقل هوایی نیز در این کشور برای صادرات محصولات بسیار رایج است؛ زیرا روسیه یکی از بزرگترین خطوط هوایی در جهان را دارد.

سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات کالا از روسیه می‌توانید از تجربه تیم ستاره تجارت آسان استفاده نمایید. مجموعه ما با داشتن سابقه طولانی در زمینه صادرات و واردات کالا از کشور‌های مختلف شما را درتمامی مراحل بازرگانی همیاری می‌کنند. برای همکاری با شرکت ما فقط کافیست که با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X