صادرات کالا به اربیل عراق

صادرات کالا به اربیل عراق

صادرات کالا به اربیل عراق

در این مقاله به صادرات کالا به اربیل عراق خواهیم پرداخت. اربیل یکی از شهر‌های کردستان عراق بوده و این شهر از مهم‌ترین راه‌های صادراتی کشور ایران برای صادرات کالا به عراق تلقی می‌گردد. به دلیل نزدیکی مرز ایران و کردستان عراق صادرات کالا و بیشتر امور بازرگانی به این منطقه به راحتی صورت می‌گیرد. یک از سرسخت‌ترین رقابای ایران برای صادرات به این منطقه ترکیه محسوب می‌شود.

عراق یکی از کشور‌هایی است که کیفیت کالا‌هایی که به این کشور صادر می‌گردد باید بالا باشد و این یک استاندارد در این کشور به حساب می‌آید بنابراین، حتی برای صادرات کالا به اقلیم کردستان تجار ایرانی باید کیفیت محصولاتشان بسیار بالا باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات کالا به اقلیم کردستان در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه شوید.

 

 

صادرات کالا به اربیل عراق چگونه ‌می‌باشد؟

صادرات کالا به اربیل عراق همواره بین تجار عراقی و ایرانی استوار بوده است و اقلیم کردستان مانند یک دروازه مهم برای صادرات کالا به عراق نیز محسوب می‌شود. به طور کلی مرز‌های باشماق، پرویز خان و حاجی عمران از مهم‌ترین مرز‌های اقلیم کردستان محسوب می‌گردد. ظرفیت تجارت با بازار کردستان عراق به قدری بالاست که تاجر ایرانی می‌تواند آن را به عنوان تجارت با یک کشور مستقل حساب کنند.

این منطقه تجاری مهم، مانند کشور‌های آذربایجان و ترکمستان به صورت مداوم خواهان واردات کالا‌های گوناگون است. کردستان عراق با داشتن بیش از شش میلیون جمعیت، که در استان‌های کرکوک، حلبچه، سلیمانیه، دهوک و البته اربیل پراکنده شده است یکی از قطب‌های مهم‌تجاری در عراق محسوب می‌شود. مردم این منطقه از عراق از وضعیت مالی بهتری نسبت سایر مردم مناطق این کشور قرار دارند و توانایی خرید بسیار از اقلام لوکس را خواهد داشت.

 

صادرات کالا به اربیل عراق

صادرات کالا به عراق وکردستان این کشور

تجارت محصولات به کردستان عراق به خصوص شهر اربیل بسیار آسان است و دارای روال اداری مختلفی نخواهد بود. همچنین تجار می‌توانند به راحتی به این منطقه رفت آمد کنند و دریافت پول در اربیل به راحتی صورت می‌گیرد.

معمولا از مهم‌ترین نکاتی که باید درهنگام صادرات به این منطقه به آن توجه کرد آشنایی به زبان عربی و کردی است زیرا، تسلط به این زبان‌ها در این کشور جزء ملزومات مهم تلقی می‌گرد. شرایط صادرات به کردستان عراق تا حدودی با صادرات کالا به خود این کشور متفاوت بوده بنابراین، به شما پیشنهاد می‌دهیم از مشاوره‌ی تیم شرکت ما استفاده نمایید.

 

 

بهترین کالا‌های صادراتی به اربیل عراق

صادرات کالا به اربیل عراق شامل صادرات انواع کالاهای مختلف می‌شود. محصولات کشاورزی که به اربیل عراق صادر می‌گردد شامل: گوجه، خیار، سیب زمینی و سبزیجات دیگر استت همچنین اقلامی مانند خشکبار، عسل، انواع روغن‌های گیاهی و حیوانی نیز به اربیل عراق صادر می‌شود.

 

صادرات کالا به اربیل عراق

 

صادرات اقلامی مانند: لوازم الکترونیکی، دارو و تجهیزات پزشکی، فلزات گران‌بها و سنگ‌های قیمتی، انواع چرم و محصولات چرمی به اربیل نیز نه تنها پرسود است بلکه خواهان زیادی دارد.

سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی صادرات کالا به اربیل عراق می‌توانید با کارشناسان با تجربه شرکت ستاره تجارت آسان مشورت نمایید. برای همکاری با مجموعه می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرد.

 

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X