بررسی مشاوره صادرات

بررسی مشاوره صادرات

یکی دیگر از خدماتی شرکت های خلاق و بزرگ بازرگانی ارایه می دهند، مشاوره صادرات است. از نکات مهم این خدمت، رایگان بودن آن است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا علاوه بر اختصاص منابع مالی خود به دیگر قسمت های فعالیتتان، از چگونگی و اوضاع صادرات محصولات مرتبط با شرکت خود اطلاع پیدا نمایند. شرکت ستاره تجارت آسان، با داشتن افرادی ماهر در زمینه تجارت و صادرات محصولات می تواند در این راه شما را یاری کند.

این شرکت می توانند از انواع مشاوره های مربوط به فرآینده های صادراتی، حمل و نقل بین الملل، گمرک، نقل و انتقال ارزی و … براساس قوانین و مقررات مربوطه به شما ارائه دهد.

از دیگر مشاوره هایی که شرکت ستاره تجارت آسان می تواند به شما ارائه کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازرگانی بین‌المللی
  • در زمینه فرایندهای صادرات مشاوره استراتژی صادرات
  • نقل و انتقال ارزی
  • بازاریابی بین‌الملل
  • اصول مذاکرات و مکاتبات تجاری بین‌الملل
  • در تولید محتوای بین المللی با رویکرد صادرات

مشاوره صادرات

قوانین و مقررات مربوط به صادرات

در واقع به طور کلی فرآیند صادرات کالا نیازمند رعایت یک سری قوانین می باشد که در اصطلاح عام به این اصول، مراحل صادرات کالا گفته می شود؛ بنابراین برای انجام صادرات هرگونه کالا به کشورهای مختلف لازم می باشد که قبل از هرگونه اقدام در این زمینه تجار و بازرگانان با این مراحل آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند، چرا که با توجه به برون مرزی بودن این فرآیند مهم و خطیر در صورت عدم رعایت قوانین و قواعد این کار ممکن است که صادرکننده کالا به عنوان متخلف شناخته شده و به وسیله امور اجرایی مورد بازخواست قرار گیرد. پس این قضیه تجار را نیازمند مشاوره صادرات می کند که می توانید با افراد زبده ما در این زمینه از سایت ستاره تجارت آسان ارتباط برقرار کنید.

ریسک های مراحل صادرات

صادرات به معنی فرصت‌های بیشتر است اما مستلزم خطرات بیشتر نیز می باشد. اگرچه محیط‌ های تجارت بین‌المللی در طول سال‌ها به‌طور قابل‌ ملاحظه‌ای تغییر کرده، ولی خطراتی که صادرکنندگان در هنگام فروش محصولات و خدمات خود در کشورهای دیگر با آن روبرو هستند، همچنان وجود دارد که برای جلوگیری از این خطرات باید از مشاوره صادرات استفاده کنید.

انتخاب بهترین مشاوره صادرات

شرکت های زیادی هستند که می‌توانید برای کمک به آن‌ها رجوع کنید. انتخاب مشاوره صادرات حرفه‌ای مناسب، گام مهمی در کاهش این خطرات می باشد. شرکت آسان تجارت شمال می تواند شما را در مشاوره امور بانکی و ارزی، مشاور حقوق بین الملل و وکلا، مشاور امور بیمه گذاری و متصدیان حمل و شرکت های حمل و نقل و کارگزان گمرکی و ترخیص کاران راهنمایی کند.

کلام آخر

برای کاهش ریسک خطرات صادرات کالا تاجران باید توجه کنند که در این زمینه کاملا محتاط برخورد کنند. زیرا کوچک ترین اقدامی می تواند فرآیند صادرات کالا را توقیف کند. پس برای اطمینان از صادراتی اصولی، با مشاوره صادرات از شرکت معتبر ستاره تجارت آسان، خطرات احتمالی را کاهش دهید.

منبع

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X