بررسی مشاوره گمرکی

مشاوره بازرگانی

بررسی مشاوره گمرکی

بدلیل اهمیت ترخیص کالا از گمرک مشاوره امور گمرکی برای ارسال کالا به خارج از کشور لازم و ضروری می‌باشد. برای بررسی مشاوره گمرکی و مشاوره بازرگانی تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شرکت ستاره تجارت آسان با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و با سابقه و همینطور بهره‌مندی از ارتباطات قوی آماده ارائه انواع خدمات به بازرگانان محترم می‌باشد.

با توجه به گستردگی مراحل امور گمرکی، در صورت نداشتن اطلاعات کافی امکان ضرر برای صاحبان کالا وجود دارد. لذا این شرکت مفتخر است که با دارا بودن کادری مجرب برای پیگیری و حصول نتیجه مثبت در خدمت بازرگانان و تجار باشد.

مشاوره امور گمرکی

روزانه تعداد زیادی از محصول و کالا به شکل رسمی توسط بازرگانان ایرانی به کشور وارد می‌شوند. تمامی این افراد جهت ترخیص بایستی فرآیندهای قانونی و همچنین مراحل اداری را طی نمایند.

انجام امور گمرکی و همینطور واردات کالا به داخل کشور نیازمند اطلاعات گمرکی می‌باشد که خیلی از افراد وقت کافی برای مطالعه و آشنایی این موضوعات را ندارند. در نتیجه برای انجام این امور بهتر است تا از خدمات مشاوره و ترخیص کالا بهره‌مند شوند.

ترخیص کالا و مشاوره گمرکی

در مجموعه ستاره تجارت آسان، تمامی مراحل در جلسه مشاوره امور گمرکی به صورت کامل و دقیق برای متقاضی توضیح داده می‌شود. مراحل ترخیص کالا به این صورت است که در ابتدا بایستی در سامانه جامع تجارت ثبت سفارش کالا انجام شود.

پس از انجام ثبت سفارش باید از شرکت حمل کننده کالا اقدام به دریافت گواهی ترخیص نموده و چنانچه کالا به صورت دریایی ارسال گردد و یا دریافت قبض انبار برای ترخیص کالاهایی که به شکل زمینی و یا دریایی ارسال شده‌اند، صادر شود؛ به دریافت گواهی ترخیص نیاز است.

مشاوره گمرکی

به مرحله‌ای که در آن کالا جهت ارزیابی در سازمان گمرکی کشور آماده‌سازی می‌شود، اظهار کالا می‌گویند. پس از آن فرایندهای مربوط به ارزیابی و کارشناسی کالا صورت می‌گیرد.

در مشاوره امور گمرکی، ترتیب مراحل به متقاضی یادآوری شده و باید هزینه‌های مرتبط با امور گمرکی از سوی متقاضی پرداخت شود. سپس محموله برای ترخیص به پایانه حمل و نقل ارسال می‌گردد.

خدمات ارائه شده در مشاوره امور گمرکی

در شرکت ستاره تجارت آسان ارائه خدماتی در خصوص مشاوره گمرکی به متقاضیان صورت خواهد گرفت که مربوط به ترخیص کالا، امور گمرکی و قوانین آن باشد. از جمله خدماتی که در مشاوره و راهنمایی امور گمرک به متقاضی ارائه می‌شود به قرار زیر است:

  • ارائه مشاوره تخصصی امورات گمرکی در تمامی امور مربوط به قوانین گمرک و آیین‌ نامه‌های اجرایی مربوط به مراحل ترخیص کالا
  • ارائه مشاوره امور گمرکی امور مرتبط با ثبت سفارش سامانه تجارت
  • مشاوره تخصصی و کامل در خصوص خدمات کامل ترخیص کالا
  • مشاوره حقوقی حرفه‌ای در امور ترخیص کالاهای خاص در گمرک
  • ارائه تمامی مشاوره گمرکی و مقررات مربوط به آن و همه خواسته‌های متقاضی

شرکت ستاره تجارت آسان

این شرکت علاوه بر ارائه مشاوره به متقاضی، برای حل مشکلات نیز راهکارهای مثبتی ارائه می‌نماید. برای بهره‌مندی از انواع خدمات مشاوره بازرگانی می‌توانید با مجموعه ما تماس حاصل کنید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X