صادرات کشمش به عراق

صادرات کشمش به عراق

صادرات کشمش به عراق

صادرات کشمش با پیشرفت‌های بزرگ و قابل توجهی همراه بوده و کشور ایران به علت ظرفیت بالایی که در زمینه تولید انگور دارد و با توجه به راه‌اندازی کارخانه‌های پیشرفته توانسته در تولید این محصول یکه تاز صادرات کشمش در جهان باشد. به همین دلیل قصد داریم در این زمینه به صادرات کشمش به عراق و روند پیگیری در گمرک ایران بپردازیم.

کشور ایران یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کشمش پلویی جهان بوده و این نوع کشمش دارای رنگ زرد طلایی و طعم جذابی است و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی از سراسر جهان به ویژه عراق، به دنبال خرید کشمش پلویی از کشور ما باشند.

صادرات کشمش به عراق به چه صورتی است؟

کشمش‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام از یک نوع انگور به دست می‌آیند. انواع کشمش‌ها جهت صادرات کشمش به عراق عبارتند از:

  • نوع آفتابی که در آفتاب خشک شده و معمولا دارای رنگی قهوه‌ای می‌باشد.
  • کشمش قلمی یا سبز که از انگور بی‌دانه به دست می‌آید، برای خشک کردن آن از روغن استرالیایی استفاده می‌کنند. رنگ این محصول قهوه‌ای است.
  • نوع سبز انگوری از انگور بی‌دانه تولید شد و آن را به دود گوگرد آغشته می‌کنند. رنگ این محصول زرد کهربایی است.
  • مویز از انواع انگورهای هسته‌دار تولید می‌شود.
  • کشمشی که از خشک کردن انگور یاقوتی به دست می‌آید.

ویژگی های کشمش صادراتی به عراق

کشمش صادراتی باید از بهترین نوع انگور به دست بیاید. این انگور باید دارای بافتی نرم بوده و بدون هسته باشد. به علاوه انگور مورد نظر بایستی کاملا رسیده و آب‌دار بوده تا بتواند با کیفیتی عالی به کشمش تبدیل شود.

یکی از مشکلاتی که در صادرات کشمش به عراق وجود دارد، قیمت پایین آن است. همین موضوع باعث شده که تاجران عراقی بدون هیچ واسطه‌ای این محصول را از داخل ایران خریداری نموده و با کمترین قیمت به کشور خود وارد نمایند.

صادرات کشمش به عراق

قیمت: صادرات کشمش به عراق

قیمت کشمش در کشور عراق بسیار ارزان بوده و بهترین نوع آن نیز بی‌دانه است و در بازارهای این کشور با قیمتی بالا خرید و فروش می‌گردد.

عراق کشوری چند ملیتی است و به همین دلیل انواع کشمش در این کشور به خوبی به فروش می‌رسد. به عنوان مثال نوع بی‌دانه‌‌ی این محصول برای بخش کردستان و نوع طلایی آن نیز برای فروش در استان‌های عرب نشین گزینه‌ای عالی است. زیرا عرب‌ها از کشمش به عنوان هضم غذا استفاده کرده و مشکلی برای خرید آن ندارند.

و درنهایت…

در صورتی که شما تاجر کشمش هستید، می‌توانید با کمک کارشناسان شرکت ستاره تجارت آسان، محصولات خود را برای صادرات کشمش به عراق آماده نمایید. متخصصان این مجموعه دارای آگاهی و تجربه کافی در زمینه صادرات انواع کشمش به کشور عراق می‌باشند. کارشناسان ستاره تجارت آسان آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما بازرگانان عزیز می‌باشند.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X