بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران

بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران

بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران

امروزه شناخت بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران برای بسیاری از تجار ایرانی امری مهم می‌باشد و این اقلام می‌تواند هم برای تاجر بسیار پرسود بوده و هم برای کشور ارز آوری خوبی داشته باشند. از این رو در این مقاله قصد داریم بهترین این محصولات را به شما معرفی کرده و نحوه دریافت مجوزها و معافیت گمرکی را بررسی کنیم.

باید بدانیم که نرخ صادرات این محصولات به صورت مداوم در حال تغییر است و هیچ کالای پر سودی تا ابد سود دهی نخواهد داشت، ولی شرکت ستاره تجارت آسان قصد دارد جدید ترین این اقلام صادراتی را به شما معرفی کند. اگر مایل به شناخت این کلا‌های صادراتی می‌باشید و دوست دارید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید می‌توانید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران کدام اقلام صادراتی می‌باشد؟

در این مقاله  قصد داریم بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران را از سال 99 تاکنون به شما معرفی نماییم. به طور کلی و بر اساس آمار‌های به دست آمده محصولات صادراتی پرسود شامل محصولات صنایع پتروشیمی، صنایع معدنی، محصولات نفتی، محصولات کشاورزی و مواد اولیه می‌گردد.

در مجموع صادرات کالاهایی مانند: محصولات شیمیایی، خرما، انواع خشکبار، صنایع دستی، سنگ‌های زینتی، مواد معدنی از سال 99 تاکنون  بسیار پرسود می‌باشد. ممکن است صادرات یک کالا به کشور خاصی بسیار پرسود باشد ولی در کشور دیگر شرایط فرق کند بنابراین، مجموعه‌ی ما قصد دارد کالاهای پرسود برای صادرات به کشور‌های مختلف را به شما اعلام کند.

 بهترین کالاهای‌ صادراتی به کشور‌های مختلف کدام‌اند؟

بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران به عراق شامل: انواع لبنیات، انواع بستنی، انواع سبزیجات، پسته و خشکبار، انواع پلاستیک، کاشی و سرامیک، سیمان و شیرآلات صنعتی می‌شود. بهترین کالا‌هایی که به چین می‌توان صادر نمود شامل: سنگ آهن، قیر، مواد شیمیایی، کف پوش، شیرین بیان، زعفران، خرما، انواع میوه و پسته می‌گردد. کالا‌های صادراتی ایرانی که در ترکیه معروف هستند اقلامی مانند: انواع خرما، پسته، کاتود مس، سرب، کود اوره، لوله مسی، آمونیاک و روغن صنعتی می‌‌باشد.

بهترین کالا‌های صادراتی به کشور امارات می‌تواند اقلامی مانند: فرش، زعفران، قیر نفت، مغز پسته، انواع خرما، میگو، شیرین بیان و کاتود مس می‌باشد. بهترین کالا‌های صادراتی به سایر کشور‌های منطقه نیز، انواع دام‌های حیوانی مانند گاو و گوسفند، حیواناتی مانند اسب و زنبور، چرم، انواع فرش،مواد معدنی و کانی‌های مختلف، گیاهان دارویی، حلوا شکری، ایزوگام، لاستیک، قیر، گندم و جو، انواع حبوبات و سایر محصولات می‌باشد.

بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران

بهترین کالاهای صادراتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

ارائه‌ی بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران به کشور‌های مختلف اگر با بسته بندی خوب و شکیل همراه نباشد نمی‌تواند پرسود باشد امر بسته بندی، در صادرات کالا بسیار مهم است اگر محصول خود را با بسته بندی خوبی به بازار‌های جهانی عرضه نکنید هرچقدر هم که محصولتان مرغوب باشد نمی توانید بیشرفت کنید. نکته دوم ابتکار به کار رفته در محصولاتی است که شما ارائه می‌دهید اگر این محصولات نوآورانه باشند و متمایز از برند‌های دیگر برای شما پرسود خواهند بود.

سخن آخر

اگر مایل هستید که در مورد بهترین کالا‌ برای صادرات از ایران بیشتر بدانید می‌توانید از مشاوره کارشناسان شرکت ستاره تجارت آسان بهره ببرید. این شرکت در امر صادرات و واردات کالا شما تجار گرامی را در تمامی مراحل راهنمایی خواهد نمود پس اگر مایل به همکاری هستید با ما تماس بگیرید.‌

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X