بهترین کالا‌های وارداتی از چین

بهترین کالا‌های وارداتی از چین

بهترین کالا‌های وارداتی از چین

بهترین کالا‌های وارداتی از چین شامل چه کالا‌هایی می‌شود؟ این سوالی است که امروزه ذهن بسیار از تجار را درگیر گرده و ما قصد داریم در این مقاله به حل این سوال مهم بپردازیم. کشور چین امروزه یکی از بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان را در اختیار خود دارد و توانسته در بازار‌های جهانی حرف اول را بزند. کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نبوده و قطعا همکاری بازرگانی با چین برای کشور سود مطلوبی خواهد داشت.

 

ایران یکی از بزرگ‌ترین مشتریان کالا‌های چینی تلقی می‌شود زیرا، کالا‌های ارزان چینی عموما کیفیت مطلوبی دارند و به همین دلیل واردات کالا از چین در کشور ما رونق فراوانی گرفته است. اگر مایل هستید که درباره‌ی  واردات کالا‌های چینی بیشتر بدانید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

بهترین کالا‌های وارداتی از چین شامل چه کالا‌های می‌شوند؟

بهترین کالا‌های وارداتی از چین را می‌توان به شیوه‌های مختلفی دسته بندی نمود. برخی از این کالا‌ها جزء کالا‌های اساسی هستند یعنی، علاوه بر برطرف کردن نیاز‌های مصرف کنندگان برای تاجران نیز سود زیادی خواهند داشت.

به طور کلی این کالا‌ها شامل: لوازم جانبی و قطعات اتومبیل، مواد اولیه شیمیایی و معدنی، لوازم ساختمانی و لوازم خانگی، انواع کاغذ، انواع قطعات صنعتی و لوازم آرایشی و بهداشتی خواهند بود. همچنین واردات لوازم الکتریکی و لوازم جانبی آن‌ها، انواع ظروف پلاستیکی، انواع اتصالات و شیرآلات صنعتی و غیر صنعتی، انواع لباس‌، پیچ و مهره از چین هم می‌تواند بسیار پرسود باشد.

کالا‌های وارداتی چینی پر مصرف در چند سال اخیر

طبق آخرین آمار‌های موجود در کشور بهترین کالا‌های وارداتی از چین را به شما معرفی کردیم. بیشتر این کالا‌ها، جزء کالا‌های پر مصرفی هستند که اتاق بازرگانی نام آن‌ها را اعلام کرده است. این کالا‌ها در طیف وسیعی از کالا‌های غذایی نظیر بادام زمینی، زنجبیل، دارچین، لوبیا، مرکبات، ذرت شیرین، ژله و انواع خودرو‌های سواری و کامیون، لاستیک ماشین، لوازم التحریر و حشره کش دسته بندی می‌شوند.

 

واردات کالا از چین شامل چه هزینه‌هایی می‌شود؟

برای واردات بهترین کالا‌های وارداتی از چین باید تجار هزینه‌هایی را بپردازند. این هزینه‌ها می‌تواند بسیار متفاوت بوده و همچنین به عواملی مختلفی بستگی دارد. برای مثال آیا کالای وارد شده به بسته بندی جانبی نیاز خواهد داشت؟ و یا نیازی به انبار شدن دارد؟

بیشتر بازرگانان تصمیم می گیرند که با مشورت با شرکت‌های تجاری مانند مجموعه‌ی ما از پرداخت هزینه‌های اضافی موجود پرهیز کنند زیرا شرکت‌های تجاری، دارای تجربه و مهارت‌های زیادی در امر واردات و صادرات کالا‌ می‌باشند.

البته بیشتر هزینه‌های واردات کالا از چین و سایر کشور‌ها شامل هزینه‌هایی نظیر: هزینه بازرسی کالا، هزینه‌ی ثبت و سفارش کالا، هزینه‌ی کمرگ، هزینه‌های حمل و نقل کالا، هزینه انبار داری، هزینه ترخیص کالا و بیمه بار خواهد بود.

سخن پایانی

اگر مایل هستید درباره‌ی بهترین کالا‌های وارداتی از چین اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید هم اکنون از مشاوره‌ی شرکت ستاره تجارت آسان بهره ببرید. کارشناسان مجموعه ما با داشتن سال‌ها تجربه در امر صادرات و واردات کالا‌ شما را در تمامی مراحل همکاری، راهنمایی خواهند کرد. اگر مایل هستید که همکاری با شرکت ما را آغاز کنید کافیست با شماره‌های ما تماس بگرید.

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X