تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست؟

تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست

تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست؟

تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست و در این مقاله قصد داریم این سوال را بررسی نماییم. امروزه حمل و نقل کالا‌ها از طریق روش‌های هوایی بسیار رونق گرفته است. در این روش شما می‌توانید کالا را با سرعت بسیار زیادی به سایر نقاط دیگر منتقل کنید.

برای اینکه با فریت بار و کارگو بیشتر آشنا شوید، ابتدا باید با هر کدام از این دو شکل حمل و نقل هوایی به صورت جداگانه اطلاعاتی را کسب کنید و سپس به نقاط مشترک هر دو سفر هوایی پی‌خواهید برد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فریت بار و کارگو، لطفا مقاله ما را تا انتها مطالعه کنید.

 

 

تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست

اصلی‌ترین تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست

اصلی‌ترین و مهم‌ترین تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست و به چه منظوری از این این نوع حمل و نقل استفاده می‌شود؟ از اصلی‌ترین تفاوت‌های‌ بین فریت بار و کارگو می‌توان به ماهیت این دو حمل و نقل اشاره کرد. افرادی که قصد انجام مسافرت‌های طولانی مدت یا مهاجرت را دارند، می‌تواند از طریق خطوط شرکت‌های هوایی لوازم و اثاثیه مورد نیاز خود را به مقصد انتقال دهند.

به این نوع پرواز‌های حمل کالا که ماهیت تجاری یا بازرگانی ندارند فریت بار گفته می‌شود. هزینه‌های این نوع حمل و نقل شامل تشریفات گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل اقلام و هزینه‌های فرودگاهی می‌شود. در مقابل فریت بار، کارگو قرار دارد و این نوع حمل و نقل بیشتر توسط بازرگانان و تجار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازرگانان با استفاده از خدمات کارگو می‌تواند اقلام خود را در سطح بازرگانی به مقاصد مورد نیاز خود منتقل کنند. هواپیما‌هایی که خدمات کارگو را ارائه می‌دهند، بسیار بزرگ‌ می‌باشند و هزینه‌ی آن نیز شامل تشریفات صادراتی، هزینه‌های فرودگاه، گواهی قرنطینه و هزینه‌ صدور گواهی مبدا می‌شود.

 

 

ارسال کارگو به چه صورتی است؟

مزیت ارسال در تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست و آیا تنها به نوع حمل و نقل خلاصه می‌شود؟ برای ارسال کالا با هواپیما‌های کارگو باید به چند نکته بسیار مهم توجه کنید.

  • پرداخت دقیق و صحیح هزینه‌های ارسال کالا
  • ارسال کالا با بسته‌بندی مناسب
  • در نظر گرفتن وزن، تعداد و ابعاد محموله به شکلی صحیح
  • انجام تمامی مراحل اداری و تهیه پیش فاکتور
  • تحویل محموله در زمانی درست
  • پس از ارسال مرسوله به مقصد، حتما محموله را ردگیری کنید تا ارسال اطمینان حاصل کنید.

حمل فریت بار به چه صورتی است و شامل چه محدودیت خواهد شد؟

محدودیت‌های ارسال فریت بار  چرا اعمال می‌شود؟ در بیشتر موارد معمولا فریت بار توسط سفر‌های تجاری صورت می‌گیرید. از اجناس مسافران گرفته تا تایم بارگیری در این نوع پرواز به طور دقیق بررسی می‌شود.

هواپیما‌های استفاده شده بنابر نوع این تغییرات متفاوت‌اند.از اقلامی که در ارسال فریت بار مشاهده می‌شوند می‌توانیم به مواد منفجره، رادیواکتیو، لوازم جیوه‌ای، انواع سموم و مواد ضد ‌عفونی ممنوع‌اند. همچنین از ارسال لوازم قیمتی مانند جواهرات و عتیقه نیز باید پرهیز کرد.

تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست

سخن پایانی

در این مقاله سوال مهم، تفاوت بین فریت بار و کارگو چیست را را بررسی کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از این نوع خدمات هوایی می‌توانید هم‌اکنون از مشاوره شرکت ستاره تجارت آسان استفاده کنید. برای همکاری با  مجموعه تنها کافیست با شماره‌ تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

 

یک نظر ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

X